Informacja o zamówieniu
na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. „Jestem samodzielny – prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek”
w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Fundacja im. Brata Alberta, Zarząd Krajowy
Siedziba: Radwanowice 1, 32-064 Rudawa
tel. 12 283 87 59
e-mail: zarzad@albert.krakow.pl
www: albert.krakow.pl
- Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu zewnętrznego zdefiniowanego w dokumencie pt. „Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych” stanowiącym załącznik
nr 2.
Wykonawca zamówienia przeprowadzi audyt projektu przedstawionego w załączniku nr 1, realizowanego na podstawie umowy nr ZZO/000291/06/D zawartej między Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie Al. Jana Pawła II 13 a Fundacją im. Brata Alberta z siedzibą w Radwanowicach 1, 32-064 Rudawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: KRS 0000028246 zgodnie z wymogami określonymi
w załączniku nr 2.
Wykonawca zobowiązany będzie osiągnąć cel określony w punkcie III załącznika nr 2.
- Szczegółowe wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować osobami
o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu, które to wymogi precyzyjnie określa punkt VII załącznika nr 2. Wykonawca zobowiązany jest spełnić określone wymagania i wykazać ten fakt w stosownych dokumentach wskazanych
w załączniku nr 2.
- Termin wykonania zamówienia:
Audyt wykonany zostanie do 31 marca 2022.
- Ofertę wraz z dokumentami określonymi w załączniku nr 2 oraz oświadczeniem/ami
o bezstronności osób uczestniczących w wykonaniu audytu należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Fundacja im. Brata Alberta, Zarząd Krajowy, Radwanowice 1, 32-064 Rudawa, Sekretariat Zarządu Krajowego, bądź wysłać elektronicznie w formie skanu na adres zarzad@albert.krakow.pl w terminie do dnia 15.03.2022 r. do godz. 10.00. - Cena winna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
w tym należny podatek VAT. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.
- Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny – waga kryterium 100 %.
Kryterium „cena” oceniane będzie na podstawie ceny oferty [Cof] wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.
Kryterium to będzie oceniane wg następującego wzoru:
Cof = Cmin / C x 100 %,
gdzie:
Cof - ilość punktów uzyskanych za cenę,
Cmin - najniższa cena ofertowa,
C - cena podana przez Wykonawcę,
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający zawrze umowę na przeprowadzenie przedmiotowego audytu z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Załączniki:
- Opis projektu,
- „Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych”,
- Formularz oferty,
- Oświadczenie o bezstronności.